Cerita pasal sikap manusia ni memang sensitive..baik orang tu berpengaruh ataupun tidak..tua atau muda. Semalam ada sorang staf ni, dia buat claim milleage kat opis..dah la hantar lewat tetapi dokumen yang dihantar tu pun tidak lengkap..My staff tried a few times to call him, but failed to get him... at last kami pun email, kata,,kami nak clarification tarikh pergi-balik dan tujuan la kenapa lewat hantar claim..3 bulan dia simpan claim dia baru dia hantar
so,baru la dapat berhubung dengan dia... dia called my staff... I thought he understands what has been told by my staff... Emmmphh, rupa-rupanya dia email satu malaya. mengatakan dia tak puas hati kenapa lewat bayar sedangkan claim dia RM150.00.. Persoalannya sekarang... wajar ketidakpuasan hati dia, dia email kepada semua orang... Itu dah nampak kebodohan dan ketidak professional dia menjawat jawatan dia sekarang....dia mungkin akan dapat malu sekiranya kami membalas email tersebut kepada semua orang mengatakan sebenarnya problem arose from his side... tak ke malu nanti..orang akan lihat kebodohan dia... mana nak letak muka... lain la dia memang muka tebal...tak tahu malu...
dia jugak complain macamner satu organisasi tu nak maju kalau sikap kami yang bayar lewat... (tapi masalahnya kalau empunya badan yang tak berubah sikap macamner la organisasi tu nak maju, sikap yang suka membuat provokasi tetapi sebenarnya ingin menutup kesilapan sendiri)
Morale : kalau ada probelm, go straight to immediate superior, think wisely, don't express unsatisfaction througout the world, eventually we can get the negetive feedback from the rest... sapa dapat malu... mereka dan keluarga mereka la...hehehe