Saturday 6 December 2008

Sunyi

Aku pun tak tahu nak cerita...tapi aku rasa terasa sunyi bagaikan aku kehilangan sesuatu yang berharga.. Lately ni, aku asyik bermimpi arwah ayah aku.. terasa seperti dia masih hidup...Adakah dia ingin menjemput ku atau ingin memberitahu sesuatu...Entahla, itu kuasa yang maha Esa, hanya aku mampu berserah segalaNya... Semalam sesuatu badai telah melanda dalam hidup...aku terasa seolah2 tidak dapat mengawal ombak yang besar menimpa ku... Aku berdoa aku dilindungi ombak yang besar ni supaya aku dapat bernafas di bumi ini..entahlah... mungkin dugaanNya..

2 comments:

adenium said...

mimpi itu mainan tido.....
be cool man...

Anonymous said...

bacalah al-fatihah bila teringat dekat dia..maybe ko dah lama tak jenguk dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails