Wednesday 4 November 2009

Malas

Malasnya nak buat keje opis... sementara bos tak masuk bilik aku... baik aku tgk2 internet... tapi teringat laporan untuk bos meeting next week
...aduh..
tak siap lagi... tak pe2 nanti aku godek2 ,
siap la...
lagipun semalam sepatutnya hantar kat Shah Alam, aku buat dek jer...
bayangkanla, aku dah siap separuh..
n
bagi kat bos suruh edit n tambah2... ngupanya dia tunggu aku untuk bincang...
ayoyo...
dan dia boleh dok bilik aku dari pagi sampai petang tgk aku buat keje...kecuali dia kena gi meeting... pagi tadi pun sama.. dok tengok depan komputer aku, tengok aku buat keje.. nak suruh dia keluar... tak sampai hati...
aduh...
tu la, aku dapat bos sekarang... bos dulu lain pulak 'pe-el' dia..
eh..lupa lak, 2 hb Nov... besday bos lama aku...
marah2 kat dia, tak suka2 dia pun...
besday dia aku ingat..hehehehe.. cuma tak wish depan2...
anyway..
happy belated besday bos lama...
tahun depan..
pencen la kamu ye..
jangan pulak.. bila nak pencen.. jadi kes tahun lepas.. dia diberi option 58.. kalau tahun depan diberi option pencen 60 thn, dia amik... masak la budak2 opis2 lama aku tu..
mau diaorang yang minta pencen awal...
kuang2

3 comments:

Dania's mummy said...

tak sayang mulut ker? cit!, jgn nak berangan2 option ke 60 tahun yek.umur 60 tahun da x produktive da... tu da hampir nyayuk da. by the way, dia da berangan nak buat balkoni kat opis baru. Cit, harap2 dia x sempat la dok opis baru. bgnan kami ni da serah tapak pada contractor da... harap2 delay2 la

intan aziz said...

nape doa camtu...doa panjang umur xpe la..ok tu
tp jgn la doa sambung lagi
dah naik lenguh kakitangan ni dok ikut arahan dia..skang ni ade lak projek besor...haa bc email lotus notes tak? tu la projek dia..nak tau baki tabung amanah kampus negeri.....dah lebih had tension ni..husband pun kene tempias nye..kahkahkahkah

Harry said...

sori le, gurau.. saya tak doakan.. saya doakan..minta dia aktif tabliq...hehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails