Thursday 17 December 2009

Akhir Tahun 1430

Hari genap 30 Zulhijjah 1430, bermakna hari terakhir bagi tahun 1430 hijrah. Rasa sedih untuk meninggalkan tahun 1430, banyak kenangan, pahit, manis, masam, masin...ehhh ada ke masin....
Melangkah ke tahun baru..maka, aku melangkah masuk usia yang tua... adakah aku sanggup menghadapi cabaran akan datang...?
bagi aku , banyak cabaran yang aku tempoh, dan akan tempoh... aku harap semua dugaan, kemasyhuran, kegirangan yang aku lalui dan akan lalui...aku tempohi dengan keimanan... berbalik pada yang satu..Allah yang Esa....
.
Kepada yang telah pergi dijemput oleh Allah... Aku berdoa roh-roh dicucuri Rahmat..Al-Alfatihah
Kepada yang akan hadir ke dunia baru... Aku doakan semoga diberkati usia dan dimurahkan rezeki...
Kepada yang kurang sihat... aku berdoa supaya cepat sembuh..
.
Kepada Aku dan keluarga... Dan kepada pembaca setia blog.... aku doakan semoga sihat, dimurahkan rezeki( kewangan, kesihatan, jodoh, anak, dan yang baik2 semua)
.
Jangan Lupa ...lepas asar sebelum magrib...baca doa akhir tahun...
dan lepas magrib...doa awal tahu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails