Tuesday 7 January 2014

Sambungan Entry semalam

April 2013

Bulan ini aku dapat keputusan interview..alhamdulillah, aku berjaya dinaikkan gred.. macam tak percaya..sepatutnya gred aku ni di Shah Alam..tetapi..bos besar letakkan aku juga kat sini... tak
pe la ada hikmah disebaliknya...

Oh yea..lupa nak bagi tahu..umah baru kami dah dapat kunci.. tahun 2013 tahun renovation...tapi hampeh..sampai tahun 2014 ini pun masih 99% siap... aku dah minta invoise kat kontraktor..tapi dia belum bagi lagi...nak kira LAD la tu...lambat kena denda...hahahaha.

Mei 2013

Bulan Mei 2013 ni tak de apa2 yang berlaku kat aku,.cuma kat Malaysia jer..Pilihanraya ke 13 (PRU 13)
kali ni memang sengit jugat persaingan...semua parti ada kebaikan dan keburukan... bak kata orang
kampung... the best man wins.. so Federal-- orang BN ler...cuma tak dapat majoriti 2/3, yang state,, ada BN dan ada PR... lantok la dema... yang kaye dema2 gak.. sebab elaun banyak...kita ni kena laah bekerja
keras... dah dah stop bab politik... i am not politician...

Jun 2013

Bulan jun ni bulan istimewa.. Hari perkahwinan aku ( 10/6) , Birthday Areena (06/06) Birthday Amsyar (12/06). aku cuma celebrate family jer... Areena dan Amsyar progression...quite impressive.. Areena dah boleh baca walaupun sebenarnya umur 2 tahun lagi areena dah kenal huruf.. Amsyar tak kurang hebat... dah boleh membaca tapi cuma kita jangan paksa dia, nanti dia retaliate...melawan tak nak buat.

Julai 2013

Bulai julai ni pun istimewa... Besday wife aku.... (15/7)... tak de kata2 lain la yang aku boleh bagi... I LOVE U.. Boleh aku tak bagi hadiah kat dia yek... tapi nantilah aku kumpul2 banyak..then aku bagi..hehehehe...
Kasih Sayang aku mungkin dah cukup untuk aku bagi hadiah selama-lamanya.

Ohh lupa.. Bulan ini bulan puasa... Areena dan Amsyar started belajar posa.... Areena hampir sebulan (27 hari) Amsyar ( 7 hari)..

Ogos 2013

Bulan Puasa ini happening skit.. kami berposing sakat bergambar kat luar...Raya biasa la penat skit... tapi kali ni tak banyak rumah aku beraya... mampos aku kena umpat sedara mara...hehehehehe tahun 2014 insyaallah pegi,
Photo


September 2013

Bulan september ini...harga minyak naik dari RM1.90 kepada RM2.10. ramai orang bantah... aku pun.. tapi nak buat macamner bukan aku yang ruling Malaysia ni...ndak tak nak.... kena ikut jer...

Minyak naik pun... aku tetap gi Hong Kong tahun 2013... ini kali ke dua aku gi hong kong dan aku nampak hong kong with another angel... anyway...it was fun to visit Disneyland again.. masa aku gi 2010, budak2 kecik lagi... so diaorang tak appreciate...kali ni.. diaorang enjoy... lupa pula...tahun ni juga aku gi Legoland... tapi tak ingat bila...gambar pun macam tak de jer... nanti la aku upload gambar.


    Photo

    Photo
    Photo



    Oktober 2013

    Emmpph... aku tak ingat aku buat apa... tapi. tahun ini..aku berjaya membuat kek pelangi, aiskrim seperti wall ice cream dan juga pavlova... aku buat sebab aku tension...tapi tak ingat tension kerana apa...
    yang penting sedap masakan aku..hehehehe ..**perasan***

    November 2013

    Bulan ini birthday aku.. (12/11)... adik beradik bagi aku jam, wife bagi aku jam fossil.. thank u guys..


    Photo: got birthday card early this morning
    Ini Areena dan Amsyar buat...cantik..

    Bulan ini juga penat.... sebab cousin dan adik aku kawin... pergi menghantar ke nun jauh kat utara tu... Kangar... then reception di shah alam... memang penat..


    Photo: #family #weddingaku #171113
    Gambar di Perlis... Mantop..

    Disember 2013..

    Bulan closing akaun, so tak buat apa2 planning...cuma aku ada amik gambar family di luar.... memang best dan cantik


    Photo: Say something about this...


    Photo: one big happy family! :D

    Itu la criter tahun 2013... semoga tahun 2014 memberi lagi sinar kebahagian antara kami..dimurahkan rezeki
    kewangan, batin dan zahir.kesihatan.
    dan ampuni dosa kami dan kedua ibubapa kami, adik beradik kami, keluarga kami dan muslim dan muslimat.
    amin...

    No comments:

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails