Tuesday 20 October 2009

Emir Syauqat

Tiba2 jer semalam aku mimpi yang kitaorang ni ada anak sorang lagi.... siap dah ada nama lagi...
Emir Syauqat.... buat masa ni aku tak le plan nak ada sorang lagi... insyaallah, kalau Allah bagi rezeki.. aku terima... kebetulan semalam aku mimpi.. wife aku pregnant n lahirkan sorang lagi... then terus aku bagi nama tu... sampai la ni masih terdengar2 di telinga nama tu... so pagi ni... terus buka laman web n tengok maksudnya..

Emir ------> to command
Syauqat----> kekuasaan...

Mungkin mimpi semalam ada hikmah supaya aku namakan anak aku tu sedemikian..wahuallahualam...
minta petunjuk dari-Nya

5 comments:

Dania's mummy said...

eceh2.. ok2, bila?

MamaZana Baharum said...

hairi, mimpi tu means ko kena tambah famili member la tu...

dulu masa dok berjauhan, setahun sorang... sikakak baru je nak belajar berjalan dah dpt adik. muahahahaha.....

la ni, dua2 dah pandai, bole la tambah.

sori ye mrs hairi... gurau je... hihihi....

Harry said...

dayah..... tu mimpi jer...hehehehe
zana... tak marah... nak tambah,kena usaha dulu la..hahahaha.. kalau ada rezeki.. alhamdulillah..

eNaSaN said...

wah hairi de tanda2 tue...




rezki2 tue...lalallalal



meH join kat cni....cam nuff gak

http://www.catcheye.com.my/?r=3373

Mimioww@mimilo said...

wah.. maveles.. siap dah bg nama dlm mimpi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails